EU

EU

miercuri, 27 mai 2015

Lectii de limba engleza..........la voi acasa doar printr-un click

 Bine ati venit pe site-ul Meditatii Online Engleza.
Numele meu este Andreia Paun, am 4 ani de experienta didactica si sunt absolventa a facultatii de Litere si masterului de Limba Engleza in cadrul Universitatii Valahia din Targoviste, invatamant la zi, buget.



Avantajele meditatiilor online sunt numeroase: poti participa la lectii oriunde ai fi , atat in tara cat si in strainatate , studiezi limba engleza eficient si rapid , poti stabili orele de pregatire de comun acord cu profesorul , economisind bani si timp alocat deplasarii la domiciliul acestuia.


Tot ce aveti nevoie sunt un cont Messenger si o casca cu microfon (la  desktop),  sau laptop cu microfon si minidifuzoare incorporate.


Prima lectie de acomodare si testare este gratuita si dureaza intre 20 de minute si o jumatate de ora.
Dupa aceasta lectie de acomodare va trebui sa platiti in contul meu BRD taxa pentru urmatoarele 5 sedinte si tot asa.

O sedinta de 2 ore este echivalentul a 50 ron.



Pentru informatii aditionale, ma puteti contacta pe e-mailul meu, "meditatiionlineengleza@yahoo.com".

2 comentarii:

  1. buna ziua eu as vrea sa imi faceti un pret pentru plata lunara daca se poate as vrea sa invat engleza si as dori pe cineva care are rabdare si intelegere

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ziua eu as vrea sa imi faceti un pret pentru plata lunara daca se poate as vrea sa invat engleza si as dori pe cineva care are rabdare si intelegere

    RăspundețiȘtergere